Februārī, Starptautiskajā mākslinieku rezidencē Pedvāle, māksliniece Chaelim Lim (Korejas Republika) īstenoja performanci divās daļās – ārtelpā un iekštelpā.
Pirmā performance „Ceremoniālās bēres” tika īstenota Pedvāles mākslas parkā. No lazdas un baltalkšņa koka tika izveidots cilvēka skelets, kas tika apvilkts ar baltu drānu, uz kuras korejiešu rakstībā tika aprakstīts tā dzīves stāsts. Performances laikā tas tika nodots atpakaļ dabā, veicot ceremoniālu bēru ceremoniju – apglabāšanu cauri Pedvāles mākslas parkam tekošajā Rambulītes upē. Performancē koka/auduma ķermenis simbolizēja „moderno es”, kas, arvien vairāk ielaužoties dabā un īstenojot agresiju pret apkārtējo vidi un visu dzīvo tajā, ir kļuvis toksisks. Nododot šo ķermeni atpakaļ dabai, mēs atjaunojam sākotnējo saikni ar dabu.
Savukārt performances otrā daļa „Atdzimšana” tika īstenota Starptautiskās mākslinieku rezidences iekštelpās. Iepriekšējā dienā apbedītais toksiskais cilvēks atdzima jaunā veidolā. Nozīmīga loma šajā performancē bija muzikālajam pavadījumam – korejiešu komponistes Eujin Bae skaņdarbam „Pulss”, ko atskaņoja pianists Artūrs Liepiņš. Mūzika simbolizēja modernajā sabiedrībā pastāvošās normas un noteikumus. Tikko atdzimušais cilvēks sākotnēji centās tām pakļauties un sekot, mēģinot apsēsties uz krēsla. Šis eksperiments izrādījās nesekmīgs un jaunā radība atrada jaunu ceļu – radot skaņu, izmantojot pašas ķermeni un koka dēlīšus, tādējādi uzvarot pastāvošās kārtības uzliktos rāmjus.